فروشگاه اینترنتی شایان

فروشگاهی جامع برای همه ایرانیان

RSS فروشگاه شماره 1 پروفایل تماس با مدیر عناوین مطالب صفحه اصلی
موضوعات
موسیقی
دانلود آهنگ های روز
دانلود آهنگهای قدیمی
بیوگرافی
دانشمندان
هنرمندان و ادبا
پزشکی
آناتومی بدن انسان
بیماریها و پیشگیری
بهداشت بانوان
تغذیه
دانستنیها
اجتماعی
بانوان - ازدواج و زناشویی
خانه و خانواده
جوانان
کودک و نوجوان
مهارتهای زندگی
اقتصاد
بازار سرمایه و بورس
کسب و کار و اشتغال
تولید و صنعت
فرهنگی و هنری
تاریخ
گردشگری
آموزش
پرورش و تولید قارچ دکمه ای
آموزش پرورش زنبور عسل
آموزش پرورش گوسفند
آموزش پرورش گاو شیری
آموزش عکاسی
تکنولوژی و موبایل
اخبار
پیوندها
سیستم همکاری در فروش
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی شایان و آدرس shayanmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

آرشیو پیوندهای روزانه
طراح قالب وبلاگ

Powered By LoxBlog.COM

نشانه های سلامت از نوع خونی!

 

 

 

آزمایش‌های خون, سكته قلبی

خون نقش پستچی بدن را دارد و اكسیژن، مواد غذایی، هورمون‌ها و... را به نقاط مختلف بدن و مواد زائد را هم به كلیه‌ها و كبد می‌رساند تا دفع شوند. برای همین خون شما می‌تواند به‌خوبی نشانگر وضعیت سلامت شما باشد.

در میان تمام آزمایش‌های خون، معاینات و سایر عملكردهای كلینیكی و پاراكلینیكی كه پزشكان انجام می‌دهند شاید 5 متغیر از همه مهم‌تر باشند. در این مطلب این 5 فاكتور مهم را به شما معرفی می‌كنیم.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
درمان غیردارویی برای کمردرد

 

 

کمردرد, درمان کمردرد

کمردرد تجربه ای دردناک است و ممکن است حتی چند روز شما را خانه نشین کند. آنهایی که نوع شدیدتر آن را تجربه کرده اند، نگران آن هستند که مبادا مجبور شوند برای درمان به جراحی متوسل شوند.
روش های موثری در طب مکمل وجود دارد که می تواند جایگزین دارو و حتی در برخی موارد جراحی برای درمان کمردرد شود.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
راه های رفع گرفتگی صدا

 

 

رفع گرفتگی صدا, سرماخوردگی, گرفتگی صدا

این روزها که هوا سردتر شده، سرماخوردگی و گرفتگی صدا هم بیشتر می شود. اگرچه همه گرفتگی های صدا و اختلال ها یا التهاب های تارهای صوتی ناشی از سرماخوردگی نیست.

امتحان یک یا چند راه پی آمده برای بهبود گرفتگی تارها مفید خواهد بود:
یکی از بهترین راه های درمان و کاهش گرفتگی صدا، سکوت است. صحبت، حتی در حد زمزمه هم سبب تحریک تارهای صوتی و وارد آمدن فشار به آنها می شود و بهبود آن را به تاخیر می اندازد.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
آلودگي هوا و رژيم غذايي مناسب براي اين روزها

 

 

الودگی, الودگي هواي تهران

آلودگي هوا و رژيم غذايي مناسب براي اين روزها

اگر چند سال پیش می شنیدیم که هوای تهران در وضعیت هشدار قرار دارد، حسابی می ترسیدیم و جا می خوردیم و شاید حتی از ترس خفه شدن (!) از خانه بیرون نمی آمدیم و ..
حالا مدت هاست که دیگر آلودگی هوای تهران، حتی در حد هشدارش هم کسی را متعجب نمی کند و این توصیه ها که «گروه های آسیب پذیر مانند بیماران قلبی، بیماران آسمی، سالمندان، بچه ها و ... از منزل خارج نشوند» یا «سعی کنید سفرهای درون شهری را به حداقل برسانید و بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید» و ... آنقدر تکراری است که شاید دیگر رغبتی برای شنیدنش نباشد! البته شاید بهتر باشد چند روزی را در تقویم به عنوان روزهای آلودگی هوا ثبت و از پیش برایش برنامه ریزی کرد! به هر حال بحث آلودگی هوا تا زمانی که به صورت اساسی حل نشود، همچنان ادامه خواهد داشت؛ هر سال شادی زمستانی مان سیاه می شود و حتی یک تعطیلی ۳،۲ روزه هم نمی تواند از شدت سردرد و تهوع و تنگی نفس مان کم کند

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
دندان و لثه زير ذره‌بين

 

 

دندان و لثه, دستگاه گوارش

دندان و لثه زير ذره‌بين

مجموعه دندان و لثه در آغاز دستگاه گوارش قرار دارد و نقشي بسيار كليدي در هضم غذا را به عهده گرفته است. هر يك از دندان‌ها در اين مجموعه با شكل و محل استقرار خاص خود وظيفه خاصي را در جويدن غذا به عهده دارند و لثه نيز به عنوان بستر آنها، در تثبيت و تسهيل عملكرد دندان‌ها به آنها كمك مي‌كند.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
وقتی درد سراغ شکم می آید

 

 

درد شکم, دل پیچه

درد شکم از شایع ترین شکایات بیماران است و تعداد زیادی از مراجعان به اورژانس دچار همین مشکل هستند. اشکال اعصاب روده ها که به صورت دردهایی به عنوان دل پیچه ظاهر می شود، شاید از همه اینها شایع تر باشد و در همه افراد بعد از خوردن غذاهای ناسازگار ایجاد می شود و با دفع مدفوع بهبود می یابد. اگر چنین دردهایی مثلا هرچند ماه یکبار سراغ کسی بیاید و سریع بهبود پیدا کند، بیماری محسوب نمی شود.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
درمان پاهای پرانتزی و ضربدری پاهای پرانتزی

 

پاهای پرانتزی, کفش طبی


عارضه پای پرانتزی نوعی اختلال در طرز قرار گرفتن ساق­های پا است که در آن زانوها از هم فاصله زیادی می­گیرند. افراد مبتلا در هنگاه راه رفتن پاهای خود را به طرف خارج کشیده و با لبه خارجی پا راه می­روند.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
وقتی چشم ها سرما می خورند!

 

 

سرماخوردگی, آلودگی ویروسی چشم ها

سرماخوردگی می تواند سبب آلودگی ویروسی چشم ها شده که در صورت گسترش ویروس و عدم درمان می تواند بینایی را به خطر بیندازد.

هنگامی که فردی به یک بیماری ویروس مانند سرماخوردگی مبتلا می شود، آلودگی ویروس می تواند تمام بدن او را درگیر کند. چشم ها هم مستثنی نبوده و تحت تأثیر این آلودگی ویروس قرار می گیرند.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
اگر نفخ می کنید بخوانید!

 

 

نفخ, نفخ شکم

۱ نفر از هر ۱۰ بیمار که در انگلستان به پزشک مراجعه می‌کنند، دچار مشکلات گوارشی است و شایع‌ترین مشکل گوارشی، درد و نفخ شکم می‌باشد. بسیاری از بیماران بعد از اینکه پزشک بیماری آنها را تحریک روده تشخیص داد، به منزل بازمی‌گردند؛ بدون اینکه علت آن را جویا شوند. در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. زمانی که احساس کنید شکم شما کاملاً سفت و پر شده است، مبتلا به نفخ شده‌اید که معمولاً با گاز روده‌ای و آروغ زدن همراه است. این گاز توسط باکتری‌های موجود در دستگاه گوارش تولید می‌شود.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
بیماری ای.ال. اس را بیشتر بشناسیم

 

ای.ال.اس چیست؟
بیماری ای.ال.اس Amyotrotro fische Lateraal Sclerose یک بیماری بدخیم است در سلسله اعصاب رابط مغز و ماهیچه ها. این بیماری سلول های این عصب ها را به تدریج از کار می اندازد و در نتیجه اعصاب، علائم مغزی را نمی توانند به ماهیچه ها برسانند. بدین ترتیب ماهیچه ها که ایجاد کننده حرکت در بدن می باشند، به تدریج لاغر تر و کم قدرت تر می شوند؛ کارآئی شان پیوسته کمتر و کمتر گشته و سرانجام به کلی از بین می رود.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
راه رهایی از سرفه چیست؟

 

 

درمان سرفه,داروهای ضد سرفه

راه رهایی از سرفه چیست؟

داروهای ضد سرفه هم فقط به طور موقتی علائم آن را کاهش می دهند و خیلی کم روی عفونت، سوزش و تولید خلط در مجاری تنفسی که باعث ایجاد سرفه می شوند، تاثیر می گذارند.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
هشدارهای بدن را جدی بگیرید

 

 

سرطان تخمدان, دستگاه گوارشی

همانطور كه اگر دستگاهی به خوبی كار نكند و دچار مشكلی شود، سیستم‌های هشداری آن شروع به آژیر كشیدن می‌كنند، بدن انسان هم با هر مشكل و بیماری، از خود نشانه‌هایی بروز می‌دهد....

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
گرفتگی صدایتان را جدی بگیرید

 

 

 

گرفتگی صدا, سرطان حنجره

یکی از علل اصلی گرفتگی طولانی مدت صدا سرطان حنجره می باشد.

دکتر علیرضا جعفری، متخصص گوش، حلق و بینی گفت: سرطان حنجره یکی از سرطان های ناحیه سر و گردن است که بیشتر در آقایان دیده می شود، این نوع سرطان تقریبا به ازای هر 8 مرد یک زن درگیر سرطان حنجره می شود. وی افزود: سیگار یکی عوامل مستعد کننده سرطان حنجره است و از علائم سرطان حنجره خشونت صدا یا تغییر حالت صدا است اگر این تغییرات صدا مدت یک ماه طول کشید و بیمار گرفتگی صدایش بیشتر شد باید به یک پزشک معالج رجوع کند بسته به اینکه سرطان حنجره در چه مرحله ای است که درمان برایش صورت بگیرد.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
کاربرد طب سوزنی در بیماری های صعب العلاج

 

 بیماری های صعب العلاج, طب سوزنی

با تمامی پیشرفت هایی که دانش پزشکی داشته است هنوز بیماری های بسیاری وجود دارد که یا درمانی نداشته یا بیمار نیازمند مصرف داروهای فراوان و طولانی با عوارض جانبی زیادی است که پاسخ درمانی مطلوبی نیز از آن حاصل نمی شود به این گونه بیماری ها، بیماری صعب العلاج گفته می شود.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
حصبه و علل ایجاد و درمان آن

 

 

 

حصبه, بیماری‌های عفونی, تب تیفویید

حصبه چیست؟
حصبه یا تب تیفویید، یک بیماری عفونی است و در اثر میکروارگانیسمی به ‌نام سالمونلا ایجاد می ‌شود.

علایم بیماری حصبه کدام می‌ باشند؟
مبتلایان به این بیماری معمولاً تب دارند. تب می ‌تواند به صورت مداوم باشد.
شایع ‌ترین علامت بیماری حصبه، تب مداوم است وبهترین راه تشخیص آن، کشت خون می باشد.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
اسهال خونی خطرناک است؟

 

 

اسهال خونی, التهاب روده

اسهال خونی عبارت است از التهاب پوشش داخلی روده بزرگ و علائمی از قبیل اسهال و تب دارد. اسهال خونی علل مختلفی دارد. در این مقاله دو دلیل بروز اسهال خونی، یعنی بیماری التهابی روده و دوم یک باکتری به نام شیگلا را بررسی می کنیم.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
درمان سرماخوردگی فوری در یک روز

 

 

سرماخوردگی, سرفه خشک

خوابیدن و استراحت کردن باعث می شود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما افزایش یابد و همه توانایی خود را برای مبارزه با ویروس سرما خوردگی استفاده کند.

درد وخارش گلو، سرفه خشک و کوتاه و گرفتگی بینی از علائم رایجی هستند که معمولا" همه ما در هنگام سرماخوردگی از آنها رنج می بریم ، بنابراین طبیعی است که همه ما از این بیماری متنفریم. معمولا" درمان کامل سرما خوردگی حدود ۵ روز طول می کشد اما اگر ما رژیم غذایی و روش زندگیمان را تغییر  دهیم می توانیم سریعتر از دست این بیماری ویروسی خلاص شویم.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
یبوست و بی اختیاری ادرار در سالمندان

 

 

بی اختیاری ادرار, یبوست

● یبوست

«یبوست» مشکل شایعی است که در همهٔ سنین دیده می شود. هرچند این مشکل در سالمندی بیشتر است ، ولی باید بدانید که افزایش سن دلیل یبوست نیست ؛ بلکه عوامل مختلفی در ایجاد آن دخالت دارند.مثلاً گاهی بیماری خاصی موجب یبوست می شود ولازم است که برای بررسی علت و درمان بیــماری، به پزشک مراجعه کنید. گاهی نیز مصرف داروها موجب یبوست می شود که در این مورد نیز، باید از پزشک خود سوال کنید. اما در اغلب موارد، شیوهٔ زندگی ما باعث یبوست می شود. پس می توان با توجه به موارد زیر این شیوه را اصلاح و بروز یبوست را کاهش داد:

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
نگذاريم سل مقاوم شود

 

 

انتقال سل, بيماري مزمن, بیماری سل

چگونه ذرات ريز عطسه و سرفه در روزهاي سرد زمستان مي‌تواند عامل انتقال سل باشد؟
سل يك بيماري مزمن، عفوني و واگيردار است و عامل باكتريايي دارد. اين باكتري به افتخار رابرت كخ - كاشف آن در سال 1882 - به «باسيل كخ» معروف است. بيماري سل قدمتي طولاني دارد و افراد بسياري را در طول تاريخ آلوده كرده و به كام مرگ كشانده است.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
نگذاريم سل مقاوم شود

 

 

 

انتقال سل, بيماري مزمن, بیماری سل

چگونه ذرات ريز عطسه و سرفه در روزهاي سرد زمستان مي‌تواند عامل انتقال سل باشد؟
سل يك بيماري مزمن، عفوني و واگيردار است و عامل باكتريايي دارد. اين باكتري به افتخار رابرت كخ - كاشف آن در سال 1882 - به «باسيل كخ» معروف است. بيماري سل قدمتي طولاني دارد و افراد بسياري را در طول تاريخ آلوده كرده و به كام مرگ كشانده است.

 

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
ناهمگونی چشم‌ها (انحراف چشم)

 

 

انحراف چشم, عصب بینایی

ناهمگونی چشم‌ها (انحراف چشم)

استرابیسم یا انحراف چشم مشكلی چشمی است كه در آن چشم‌ها وضع ناهمگونی نسبت به یكدیگر داشته و نگاه آنها به جهات مختلف است. این ناهمگونی ممكن است واضح بوده یا آن كه فقط بعضی اوقات بدلیل كم‌خوابی، خستگی و گرسنگی ایجاد شود. به بیان دیگر وقتی هم راستایی دو چشم در جهت یك هدف به هم بخورد، انحراف چشم بوجود می‌آید.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
درباره جراحی افزایش قد چه می دانید؟

 

 

افزایش قد,جراحی افزایش قد

درباره جراحی افزایش قد چه می دانید؟

بالاخره طاقت نمی‌آورید و ماجرا را جویا می‌شوید، ابتدا از جواب دادن طفره می‌رود و می‌گوید همیشه قدش همین بوده است، اما بالاخره اعتراف می‌كند كه جراحی افزایش قد انجام داده است.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
شش دشمن ستون فقرات

 

ستون فقرات, بد خوابیدن

شش دشمن ستون فقرات

در داخل هر کدام از مهره ها سوراخ بزرگی وجود دارد. این سوراخها در طول ستون مهره ها مجرایی را تشکیل می دهند که نخاع، یعنی طنابی که از مغز جدا می شود در داخل آن قرار گرفته است. اتصال مهره ها به یکدیگر بسیار دقیق است و آن چنان استحکامی به ستون مهره ها می دهد که وزن بدن را به راحتی تحمل می کند و به چپ و راست؛ جلو و عقب نیز خم می شود، و در همین حال نخاع را که ساختمان عصبی بسیار ظریف و مهمی است، در داخل خود محافظت می کند.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
10 بلاي مردانه

 

 

بيماري‌ مردان, فشار خون بالا

چه بخواهيم، چه نخواهيم بعضي از بيماري‌ها مختص مردان است يا بيشتر در بين اين گروه شايع است. هر مردي بايد بداند چه خطراتي در انتظارش است. بيماري‌هاي زير بسيار جدي بوده اما خبر خوب اين‌كه بيشتر آنها قابل پيشگيري‌ است.

1) بيماري‌هاي قلبي: در بعضي از كشورها سكته قلبي عامل يك‌پنجم مرگ‌و‌مير سالانه مردان است. اگر 40 ساله يا بالاتر هستيد، چاقي و اضافه وزن داريد، فشار خون و كلسترول‌تان بالاست، سيگار مي‌كشيد يا سابقه خانوادگي داريد سعي كنيد سبك زندگي‌تان را تغيير دهيد.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
سرطان بیضه چیست؟

 

 

سرطان بیضه, سرطان

مردانه‌ترين سرطان
اگرچه سرطان بيضه مخصوص آقايان است ،اما خانم ها هم بايد در باره آن بدانند چون ممكن است همسر يا پسر آنها در خطر باشند
تومور بيضه در مردان سنين 25 تا 34 سالگي. شايع‌ترين تومور است

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
عوارض حاد مرتبط با تزریق خون(1)

 

 

اکسیژن درمانی, عوارض حاد تزریق خون

هر نوع نشانه یا علامت ناخواسته یا نا مساعدی که در حین و یا به فاصله ۲۴ ساعت از انتقال یک واحد خون یا فرآورده رخ می دهد، ناشی از تزریق خون است مگر خلافش ثابت شود .

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
چشمه چشم شما خشك نشود

 

 

 

درمان خشکی چشم, نرمش چشم, فقدان اشك

اگر شما هم از كاهش یا فقدان اشك و رطوبت چشم رنج می‌برید، راه‌حل‌های پیشنهادی را بخوانید.

پلك‌زدن: وقتی به نمایشگر كامپیوتر، تبلت، گوشی همراه، تلویزیون یا حتی كتاب خیره می‌شوید و مدت طولانی در این وضع می‌مانید، كمتر پلك می‌زنید. به همین دلیل چشمانتان خشك می‌شود. پلك‌زدن سبب فشار به غده‌های اشك شده و چشم شما را تر می‌كند. برای حل مشكل، هنگام كار با وسایل فوق، حواستان باشد درست و حسابی پلك بزنید، یعنی پلك بالا و پایین را به هم برسانید و هر 10 دقیقه یكبار، دو ثانیه پلك‌های خود را با فشار ببندید.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
طبیعی‌ترین راه‌ها برای آنکه خستگی خانه‌داری را از تن بیرون کنید

 

 

اسپاسم, ماساژدرمانی

خستگی، اسپاسم‌ها و گرفتگی عضلانی و کوفتگی، ازجمله شایع‌ترین عوارض ناشی از فعالیت‌ها و کار روزانه بی‌وقفه است. امروزه بسیاری از خانم‌ها به دلایل مختلف ازجمله شرایط اقتصادی مجبورند همپای همسرشان در فعالیت‌های اقتصادی شرکت کنند و به این ترتیب، بخشی از بار اقتصادی خانواده خود را به دوش بگیرند. این افراد در عین حال، مسئولیت‌ها و وظایفی نیز در منزل دارند که رسیدگی به آنها انرژی باقیمانده‌شان را صرف خود می‌کند.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
عوارض حاد مرتبط با تزریق خون (2)

 

 

اکسیژن درمانی, عوارض حاد تزریق خون

عوارض حاد مرتبط با تزریق خون (1)

واکنش های همولیتیک تاخیری
بر طبق تعریف حداقل ۲۴ ساعت پس از تزریق خون اتفاق می افتد. زمان بین تزریق خون تا تشخیص یک DHTR روزها تا هفته هاست . بیشتر بیماران طی دو هفته اول پس از تزریق خون علائم را نشان می دهند . با این حال علائم بالینی DHTR شاید شش هفته بعد از تزریق تشخیص داده شوند .

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب
کوبيدگي و خونمُردگي در عضلات

 

 

 خونمُردگي در عضلات, کوبيدگي عضله

کوبيدگي عضله(Muscle contusion) بيشتر در حين ورزش هاي پُرتحرک ايجاد شده و بعد از کشيدگي عضله، شايع ترين آسيب ورزشي است.

اکثر کوبيدگي ها خفيف هستند و ورزشکار مي تواند به ورزش ادامه دهد. ولي گاهي اوقات کوبيدگي عضله آن قدر شديد مي شود که ورزشکار را از ادامه ي ورزش باز داشته و وي را نيازمند مراقبت هاي پزشکي مي کند.

برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه‌‌ی مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ
فروشگاه جامع اینترنتی شایان با هزاران محصول کارآمد و مرغوب و با قیمتی مناسب در خدمت هموطنان عزیز در سراسر کشور میباشد
آخرین مطالب
مننژیت را با سرماخوردگی اشتباه نگیرید
نارسايي كليه خبر نمي‌‌‌‌دهد
راه های رفع گرفتگی بینی
اطلاعاتی کامل درباره بیماری صرع
بيماري بهجت چيست و آيا درمان دارد؟
7 بیماری رایج پاییزی
چطور از شر پینه پا خلاص شویم ؟
درمان و علائم بیماری جذام
۲ شربت خانگی برای سرفه های خشک
علائم و درمان شقاق مقعدی
بیماری برونشکتازی چیست؟
بیماری بری بری چیست؟
علل افتادگي پلک و راههاي پيشگيري و درمان آن
عفونت ریه و چند نمونه از بیماری‌های آن
وقتی گوش هایتان خوب نمی شنود
مشکلات گوارشی مردان را جدی بگیرید
هشدار! مراقب سرطان سینه باشید
درمان حساسیت دندانی
ناگفته های اشک چشم و درمان خشکی چشم
شما هم به رفلاکس مبتلا هستید؟
آرشیو
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
برچسب ها
امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 14896
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1